
strefa
franczyzy
AVIA to marka założona w 1927 r. w Szwajcarii, reprezentowana obecnie przez ponad 3200 stacji paliw w 15 krajach Europy. AVIA jest popularna w takich krajach, jak Niemcy, Francja, Szwajcaria, Holandia czy Hiszpania. Pod marką AVIA w Europie oferowane są także oleje i smary, gaz ziemny i LPG, a także olej opałowy i energia elektryczna.
3200 stacji paliw
15 krajów ue

AVIA to marka założona w 1927 r. w Szwajcarii, reprezentowana obecnie przez ponad 3200 stacji paliw w 15 krajach Europy. AVIA jest popularna w takich krajach, jak Niemcy, Francja, Szwajcaria, Holandia czy Hiszpania. Pod marką AVIA w Europie oferowane są także oleje i smary, gaz ziemny i LPG, a także olej opałowy i energia elektryczna.
3200 stacji paliw
15 krajów ue
NASZE STACJE




Jak rozwijamy sieć stacji AVIA w Polsce
Konkurencyjna oferta franczyzowa AVIA

Przejrzysta umowa

niezależność partnera

wsparcie merytoryczne
Prosta i jasno skonstruowana umowa daje partnerowi dużą niezależność gospodarczą, swobodę działania oraz bezpieczeństwo – nie wymagamy wyłączności na zakup paliwa w zmiennych warunkach otoczenia rynkowego.
Na każdym etapie rozwoju partner otrzymuje od nas wypracowane na przestrzeni lat know-how oraz sprawdzony w praktyce model biznesowy, który obejmuje, między innymi, nowoczesne podejście do projektu sklepowego i fast food, własną markę i koncept kawy, dobór asortymentu w sklepie, szkolenia w zakresie merchandisingu oraz współpracę z dostawcami, wyspecjalizowanymi w obsłudze stacji paliw, na atrakcyjnych warunkach.
Wyrazistość, jakość oraz dbanie o najmniejszy szczegół to niewątpliwe zalety marki. Ściśle opracowane wytyczne ułatwiają proces wejścia na rynek i pozwalają na zachowanie spójności pomiędzy istniejącymi a nowo powstającymi stacjami paliw. Jednocześnie każda stacja traktowana jest indywidualnie z uwzględnieniem lokalnych warunków i potrzeb partnerów.
Korzyści z przystąpienia do sieci AVIA


doświadczonego
zespołu

w najwyższej
jakości paliwa

umowa
współpracy

warunki
współpracy

stacji AVIA
i konceptu Eat&Go
Rebranding stacji


avia turek PRZED I po rebrandingu
KONTAKT
Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą, nasi przedstawiciele zaprezentują pełną ofertę marki AVIA w Polsce.
Paweł Gniazdowski
Dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej AVIA

Paweł Gniazdowski
Dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej AVIA
+48 509 264 345
Pawel.Gniazdowski@unimot.pl