strefa
franczyzy

AVIA to marka założona w 1927 r. w Szwajcarii, reprezentowana obecnie przez ponad 3200 stacji paliw w 15 krajach Europy. AVIA jest popularna w takich krajach, jak Niemcy, Francja, Szwajcaria, Holandia czy Hiszpania. Pod marką AVIA w Europie oferowane są także oleje i smary, gaz ziemny i LPG, a także olej opałowy i energia elektryczna.

3200 stacji paliw
15 krajów ue

AVIA to marka założona w 1927 r. w Szwajcarii, reprezentowana obecnie przez ponad 3200 stacji paliw w 15 krajach Europy. AVIA jest popularna w takich krajach, jak Niemcy, Francja, Szwajcaria, Holandia czy Hiszpania. Pod marką AVIA w Europie oferowane są także oleje i smary, gaz ziemny i LPG, a także olej opałowy i energia elektryczna.

3200 stacji paliw
15 krajów ue

NASZE STACJE

Jak rozwijamy sieć stacji AVIA w Polsce

Jednym z operatorów sieci stacji paliw AVIA w Polsce jest firma UNIMOT S.A., największy niezależny importer paliw w kraju. W grudniu 2016 r. spółka dołączyła do stowarzyszenia AVIA International, dzięki czemu jako pierwsza uzyskała prawo do budowania i rozwoju marki AVIA na terenach Polski i Ukrainy.

Konkurencyjna oferta franczyzowa AVIA

Przejrzysta umowa

niezależność partnera

wsparcie merytoryczne

UNIMOT S.A. rozwija w Polsce sieć stacji paliw AVIA w oparciu o obiekty własne oraz na zasadach franczyzy. Naszym partnerom przekazujemy sprawdzony model biznesowy oraz niezbędne do prowadzenia biznesu wiedzę i doświadczenie, a także stałe doradztwo i wsparcie najlepszych specjalistów.

Prosta i jasno skonstruowana umowa daje partnerowi dużą niezależność gospodarczą, swobodę działania oraz bezpieczeństwo – nie wymagamy wyłączności na zakup paliwa w zmiennych warunkach otoczenia rynkowego.

Na każdym etapie rozwoju partner otrzymuje od nas wypracowane na przestrzeni lat know-how oraz sprawdzony w praktyce model biznesowy, który obejmuje, między innymi, nowoczesne podejście do projektu sklepowego i fast food, własną markę i koncept kawy, dobór asortymentu w sklepie, szkolenia w zakresie merchandisingu oraz współpracę z dostawcami, wyspecjalizowanymi w obsłudze stacji paliw, na atrakcyjnych warunkach.

Wyrazistość, jakość oraz dbanie o najmniejszy szczegół to niewątpliwe zalety marki. Ściśle opracowane wytyczne ułatwiają proces wejścia na rynek i pozwalają na zachowanie spójności pomiędzy istniejącymi a nowo powstającymi stacjami paliw. Jednocześnie każda stacja traktowana jest indywidualnie z uwzględnieniem lokalnych warunków i potrzeb partnerów.

Korzyści z przystąpienia do sieci AVIA

AVIA to unikalny model biznesowy oraz nowoczesna kultura organizacyjna. Doskonała znajomość rynku stacji paliw oraz atrakcyjne warunki współpracy w oparciu o siłę Grupy UNIMOT i doświadczenie marki AVIA są gwarancją sukcesu partnerów.
Przynależność do międzynarodowego stowarzyszenia
Wsparcie
doświadczonego
zespołu
Zaopatrzenie
w najwyższej
jakości paliwa
Przejrzysta
umowa
współpracy
Korzystne
warunki
współpracy
Pełna wizualizacja
stacji AVIA
i konceptu Eat&Go

Rebranding stacji

AVIA to unikalny model biznesowy oraz nowoczesna kultura organizacyjna. Doskonała znajomość rynku stacji paliw oraz atrakcyjne warunki współpracy w oparciu o siłę Grupy UNIMOT i doświadczenie marki AVIA są gwarancją sukcesu partnerów.

avia turek PRZED I po rebrandingu

KONTAKT

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą, nasi przedstawiciele zaprezentują pełną ofertę marki AVIA w Polsce.

Paweł Gniazdowski

Dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej AVIA

Paweł Gniazdowski

Dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej AVIA
+48 509 264 345
Pawel.Gniazdowski@unimot.pl

Dzierżawa stacji – formularz zgłoszeniowy

Dane dzierżawcy:
 

Lokal dzierżawcy:
 

Dane dzierżawcy:
 

Lokal dzierżawcy: